Welkom bij de Tantra School

Laat je meenemen in de wereld van Tantra door de Tantra School. Het prachtige pad van de mysterie, waarbij we niet opzoek gaan naar antwoorden op oplossingen. Maar het verruimen van bewustzijn, inzichten en het doorvoelen van wat er op dat moment is. Hierdoor kan je steeds meer volluit leven en zijn met alles wat zich aandient, je eigen dieptes verkennen of ervaren. Hierover kunnen delen en jezelf inbrengen is essentieel, zodat je relatie met anderen versterkt en een spiegel kan worden voor je eigen groeiproces.

“Experience life in all possible ways --
good-bad, bitter-sweet, dark-light,
summer-winter. Experience all the dualities.
Don't be afraid of experience, because
the more experience you have, the more
mature you become.”

“Experience life in all possible ways --
good-bad, bitter-sweet, dark-light,
summer-winter. Experience all the dualities.
Don't be afraid of experience, because
the more experience you have, the more
mature you become.”

Mailinglijst

Tantra Teachers

Rakesh Mijling

Opgegroeid in de Osho Commune en ontving zijn naam Swami Deva Rakesh in 1981 door Osho. Sindsdien heeft hij deze naam behouden, ook nadat hij de commune had verlaten. Hij reisde door India en vele malen in de Himalaya op zijn reis naar zelfrealisatie. Hij heeft veel ervaring met Osho-meditaties, Vipassana, Kriya Yoga, Advaita Vedanta, Boeddhistische Tantra en Neo Tantra. Na het assisteren van verschillende gerenommeerde tantra docenten, startte hij in 2005 zijn eigen centrum. Tijdens een tantra retreat ontwikkelde hij een nieuwe tantra oefening genaamd Tantric Dance. Dit wordt sinds 2007 gedeeld door getrainde docenten door heel de wereld. Jarenlang was hij gastheer van mannengroepen, gemengde tantra retraites en sinds 2017 host hij samen met zijn geliefde Elfriede het Tantra Festival Amsterdam.

Elfriede van der Sanden

Leraar voor meer dan 10 jaar, en heeft een specialiteit in het werken met vrouwen en stellen. Opgeleid als healing tao docent, en organisator van het tantra festival amsterdam en tantrische dans, kenmerkt haar werk haar gevoel voor humor, diepgang en liefdevolle aarding. Ook heeft ze een diepe liefde voor priestereswerk en baarmoedertempels.

~ Osho ~

“Take hold of your own life.
See that the whole existence is celebrating.
These trees are not serious, these birds are not serious.
The rivers and the oceans are wild,
and everywhere there is fun,
everywhere there is joy and delight.
Watch existence,
listen to the existence and become part of it.”

~ Osho ~

“Take hold of your own life.
See that the whole existence is celebrating.
These trees are not serious, these birds are not serious.
The rivers and the oceans are wild,
and everywhere there is fun,
everywhere there is joy and delight.
Watch existence,
listen to the existence and become part of it.”